Skånska Dagbladet

skd-casebild

Skånska Dagbladet är ett modernt mediehus som främst består av morgontidningen Skånska Dagbladet med fler än 100 000 dagliga läsare samt nyhetssajten skanskan.se med fler än 100 000 unika besökare i veckan.

Vi på Navigator har hjälpt Skånska Dagbladet att ta fram ett nytt kommunikationskoncept med devisen ”Närproducerat”. Nylanseringen omfattade en stor kampanj innehållande annonser, TV-reklam, radioreklam och DR.


 

Skånska Dagbladet

Lanseringskampanj

Utomhuskampanj framtagen för att lansera konceptet “Närproducerat”.

Skånska-Dagbladet_stortavla

Annonsering

Annonserie framtagen för att lansera konceptet “Närproducerat”.

Skånska-Dagbladet_lanseringskampanj

Reklamfilmer

Reklamfilmer med fokus på tidningens närhet till händelserna.

Skånska-Dagbladet_reklamfilmer

Lanseringskampanj DR

Direktmarknadsföring kring konceptet.

Skånska-Dagbladet_lnaseringskampanj_DR

Gerillamarknadsföring

Gerillaaktivitet i samband med Malmö Stads seminarium 0707.

Skånska-Dagbladet_gerillamarknadsföring

Radioreklam

Radioreklam som speglar tidningens lokala närvaro.

niclas_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din digitala kommunikation är du varmt välkommen att höra av dig.

Niclas Bergenblad
Creative Director
Digital and innovation strategy
Tel +46 40 631 62 13
niclas.bergenblad@navigator.se
Share