Rollco – ett kundfokuserat varumärke präglat av snabbhet och flexibilitet

19 nov, 2019

Rollco är specialiserade på linjära förflyttningar och automationslösningar. Med ett brett produktsortiment och hög teknisk kompetens bidrar de till automatiska flöden i industrin. De erbjuder lösningar inom många olika affärsområden – allt från mindre detaljer för läkemedelsindustrin till större komponenter för livsmedels- och förpackningsindustrier.

Läs hela

Föredrag om varumärke och varumärkets syfte

8 nov, 2019

Idag var det vi på Navigator som höll i lunchföredraget för nätverket Friends of Executive på hotell Duxiana. Temat för dagen var ”Branding in a brand new world”. Vi gick igenom grunderna för ett effektiv varumärkesarbete. Vi tittade närmare på hur världens ledande varumärken arbetar med sina ”varför” för att skapa intressant och relevant kommunikation till olika målgrupper. Här hittar du en mingelfilm och lite mingelbilder.

Läs hela

Möt Kayla, vår nya native english copywriter

15 okt, 2019

Nu har vi stärkt upp vårt team med ytterligare en native english copywriter. Kayla Keyser har arbetat i både London och Köpenhamn med kunder inom B2B och healthcare. Vi hälsar henne varmt välkommen till Navigator!

Läs hela

Hej Emma, vår nya grafiska formgivare

15 okt, 2019

Vi säger hej till Emma Persson, Navigators nya grafiska formgivare. Emma är noggrann, formsäker och gillar när det är högt tempo. Här kan du läsa mer om Emma som person och medarbetare.

Läs hela

Inspirationsfrukost om varumärkets betydelse

13 okt, 2019

I fredags var det inspirationsfrukost igen hos oss på Navigator. Temat var “Branding in a brand new world”. Fokus låg på hur du ska hantera ditt varumärke i den starkt förändrade värld som digitaliseringen skapat. Hur du skapar ett syftesdrivet varumärke som är relevant, konsekvent och attraherar såväl som engagerar.

Läs hela

Inspirationsfrukost om syftesdrivet varumärkesarbete

26 aug, 2019

Fredagen den 11 oktober är det dags för en ny inspirationsfrukost hos oss på Navigator. Rubriken är ”Branding in a brand new world” och fokus ligger på hur du ska hantera ditt varumärke i den starkt förändrade värld som digitaliseringen skapat. Hur du skapar ett syftesdrivet varumärke. Är du sugen på ny kunskap, en energirik frukost och trevligt sällskap är du väldigt varmt välkommen!

Läs hela
Maria Hoffstein
Vi hjälper dig gärna med dina kommunikationsutmaningar.
Maria Hoffstein
Client Director Strategic communication