Navigator blir Platinum Partner till HubSpot

17 dec, 2020

Som platinapartner till HubSpot kan vi hjälpa våra kunder att både komma igång med plattformen och att arbeta löpande med att bygga varumärke, attrahera besökare, konvertera leads, skapa fler affärer och mäta utvecklingen mot uppsatta mål. HubSpot är världens ledande plattform för inbound marketing och marketing automation med närmare 100 000 kunder i över 120 länder. Hör av dig om du vill veta mer.

Läs hela

Nytt Pejlingavsnitt – allt fler vill vara med och göra skillnad

25 nov, 2020

I detta avsnitt beskriver Mats Larsson, styrelseordförande i Malmö Redhawks hur allt fler företag söker sig till idrotten för att vara med och göra skillnad i samhället. ”I tuffa tider som en pandemi blir det ännu tydligare hur viktigt det är att prioritera frågor som jämställdhet, integration och ambitionen att sätta barn i rörelse.”

Läs hela

Möt Anna, vår nya produktionsledare

23 nov, 2020

I november började Anna Vidling som produktionsledare hos oss. Hon är en erfaren och driven glädjespridare som varvar jobb och familj med avkopplande yoga och brädspel. Här får du veta lite mer om henne.

Läs hela

Digitalt flyt med Tyringes systemlösningar

4 nov, 2020

Sedan 1978 har Tyringe levererat systemlösningar som integrerar affärssystem. Med stort engagemang, kunskap och finurlighet skapar Tyringe både integration och precision i alla affärsprocesser. I samband med att ägarstrukturen förändrades i Tyringe och nya affärsmål sattes fick vi förtroendet att utveckla deras varumärke och kommunikation. Ett roligt och lärorikt uppdrag!

Läs hela

Nytt Pejlingsavsnitt – behovet blev uppenbart under lock down

2 nov, 2020

I detta avsnitt beskriver Peter Johansson, VD på Virrata AB (med varumärket C-Pen) hur pandemin öppnade ögonen för de ansvariga för undervisningen på de engelska läroverken och skolorna. ”Under lock down blev det uppenbart vilka som hade tillgång till hjälpmedel och vilka som inte hade det. Närvaron av pedagoger försvann – erfarenheten gav incitament till att säkra upp hjälpmedel.”

Läs hela

Nytt Pejlingavsnitt – vikten av digitalt försprång

19 okt, 2020

I detta Pejlingavsnitt beskriver Lars Åberg, CMO på Axis Communications hur pandemin påskyndat den digitala utvecklingen och skapat nya möjligheter men också utmaningar. ”Mässor och event har sedan starten varit ett viktigt inslag i vår vardag. Vi har alltid sett till att göra ett ordentligt avtryck på de fysiska aktiviteter där vi deltar. Vid digitala event är detta betydligt svårare vilket ställer höga krav på nytänkande.”

Läs hela
Maria Hoffstein
Vi hjälper dig gärna med dina kommunikationsutmaningar.
Maria Hoffstein
Client Director Strategic communication