En ny linje som lyfter fasaden
Sto Scandinavia och Navigator har inlett ett samarbete. Första projektet har varit att ta fram en kommunikationsplattform och ett kommunikationskoncept riktat mot arkitekter och byggkonsulter med fokus på Sto Scandinavias fasadsystem.
Digitalisering av fysiska detaljhandeln
Under hösten inledde Navigator och ITAB ett nära samarbete. Första projektet har varit att positionera ITABs erbjudande inom Retail Technology där företaget har flera marknadsledande lösningar och inte minst, sedan en tid tillbaka, en egen mjukvaruplattform som kopplar samman produkterna och gör det möjligt att dra slutsatser och göra analyser baserat på data.
Fyra färska årsredovisningar ser dagens ljus
En årsredovisning kan vara långt mycket mer än bara en redovisning av det gångna året. Om man håller sig inom ramarna finns det stora möjligheter att göra redovisningen till en hörnsten i bolagets interna och externa imageskapande och varumärkes byggande kommunikation. En genomtänkt och genomarbetad årsredovisning skapar mening och innebörd för alla som vill veta mer om företaget, verksamheten och omvärlden – oavsett om man är nyfiken medarbetare, kund eller investerare.
Senaste trenderna till frukost
AI, datadrivna insikter, och kreativa kommunikation. Det var de tre viktigaste trenderna som vi djupdök i vid morgonens inspirationsfrukost. Stort tack till alla som kom.
Dags för årets stora trendspaning 2024
AI, datadrivna insikter, performance marketing och kreativa kampanjer. Det är några av de trender som vi djupdyker i vid vår nästa inspirationsfrukost fredagen den 24 maj.
100 nya leads – Lymas framgång med Inbound marketing
Inbound marketing är ett bra sätt att nå ut med sitt innehåll och bygga närvaro online. För Lyma Kemiteknik har Inbound marketing inneburit ökad varumärkeskännedom och en möjlighet att dela med sig av sina expertkunskaper inom korrosiv och slitande flödesteknik. Men det har även varit ett sätt att attrahera nya leads och utveckla säljprocessen. Vilket visat sig vara väldigt lyckat.