Inspirationsfrukost
Hypertempo. Socialpsykologisk ångest inför framtiden. Ständigt nya förutsättningar. Det som var framtid igår är stenålder idag. I vår allt mer uppskruvade värld är det inte lätt att navigera företag och bygga varumärken. Då kan du ha nytta av att gå på en inspirationsfrukost.
Inspirationsfrukost med mersmak
För att ge dig lite hjälp på traven identifierar vi kontinuerligt frågeställningar och trender kring kommunikation som vi tror kommer att ha bäring på dig och din verksamhet. Vi bjuder på både matnyttiga föredrag av intressanta talare och en välsmakande frukostbuffé.
Kostnadsfritt för närstående
Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller. Så anmäl dig redan idag!
Exempel på tidigare frukostar
Branding in a brand new world: “Så bygger du ett starkt varumärke i en förändrad värld”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
HubSpot och inbound marketing: “Så fördelar du din marknadsbudget”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Influencer marketing: “En stark trend även inom B2B”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Programmatisk annonsering: “Så gör du för att generera leads inom B2B”
Huvudtalare: Emerse
Läs mer om seminariet
GDPR: “Så påverkas din verksamhet av nya dataskyddsförordningen”
Huvudtalare: Advokatfirman Lindahl
Läs mer om seminariet
Inbound Marketing: “Så fångar du kundernas intresse i morgondagens marknadslandskap”
Huvudtalare: Navigator plus Axis
Läs mer om seminariet
AR och VR: “AR och VR i verkligheten”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Digitala kundresan: “Digitala kundresan (i samband med Internet i Fokus)”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Digital PT: “Ta pulsen på dina digitala aktiviteter”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Thought leader: “Bli en thought leader”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Digital strategi: “Din digitala strategi”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Digital transformation: “Följ med på den digitala resan”
Huvudtalare: Navigator
Läs mer om seminariet
Marketing Automation: “Så hjälper du kunden från behov till beslut”
Huvudtalare: Apsis och Prospecteye.
Läs mer om seminariet
SEO och e-handel: “Konsten att lyckas på nätet”
Huvudtalare: Magnus Äng, serieenterprenör, internetstrateg, SEO-expert och medgrundare av bland annat TopVisible samt SkickaTårta.se
Content Marketing: “Engagera dina kunder med värdeskapande innehåll”
Huvudtalare: Åsa Marklund, Varumärkeschef, Berghs School of Communications
Open Innovation: “Involvera dina kunder i innovationsprocessen”
Huvudtalare: Navigator
PR: ”En naturlig del av marknadsmixen”
Huvudtalare: McDonald’s presschef Frida Berg
CSR-kommunikation: ”Tala högt om värderingar och ansvar, öka lönsamheten”
En av huvudtalarna: E.ON:s CSR-analytiker Hanna Berko
Sökmotoroptimering: “Se till att du hamnar överst på listan”
Huvudtalare: Googles försäljningschef Nicole Haman
Kreativitet: ”Hur får man en hjärna att sprattla”
Huvudtalare: Tetra Pak, initiativtagarna Sven Andrén och Göran Hydbom
Årsredovisning: ”Lyft redovisningen till nya höjder”
Huvudtalare: Göteborgs Universitet, lektor Magnus Fredriksson
Internkommunikation: ”Starka medarbetare bygger starka varumärken”
Huvudtalare: Procordia, HR- och informationsdirektör Helena Giertz
Läkemedel: ”När opinionsbildning och lobbying sätter agendan”
Huvudtalare: Fd Justitieminister Gun Hellsvik