Märkas nya webbplats lanserad
Äntligen har vi den glada nyheten att meddela att Märkas nya webbplats är lanserad! Märkas är ett nytt varumärke med smarta etikettlösningar som såg dagens ljus under hösten 2018 och vi på Navigator har fått förtroendet att vara med på hela resan. Den nya webbplatsen är en del av Märkas nya identitet. Här finns allt du velat veta om märkning samlat – från enkla etiketter till avancerade integrerade inline-system för produktionslinjer.
Uddeholm – med kärlek till stålet
Uddeholm är en av världens ledande tillverkare av stål för industriverktyg. Det är ingen tillfällighet. I varje stålbit, i varje steg av processen, från råmaterial till slutprodukt, satsar de hela sitt hjärta. Tekniken är viktig, kunskapen och produktutvecklingen likaså, men det handlar om mer än så. ”Det handlar om glöden inom oss – om kärleken till stålet!”.
Ny webbplats för EMP Storkök
Under våren har vi på Navigator fått förtroendet att ta fram EMP Storköks nya webbplats. EMP Storkök projekterar, installerar och servar storkök till såväl restauranger och hotell som skolor och sjukhus runt om i södra Sverige. Ett bra storkök ska inte bara vara funktionellt, utan också snällt mot både plånboken och personalen. Som en av sex svenska Excellencepartners till Electrolux har EMP Storkök sortimentet, kunskapen och den tekniska kompetensen som krävs för att skapa ergonomiska och miljövänliga arbetsplatser som dessutom är riktigt roliga att arbeta i.
Årsredovisning för AdderaCare 2018
Navigator har haft nöjet att för tredje året i rad samarbeta med AdderaCare AB för att producera bolagets årsredovisning. Genom företagsporträtt och intervju med en specialpedagog på Katrinebergs grundsärskola speglas AdderaCares arbete med att förbättra livskvaliteten för människor med funktionsvariationer.
Navigator är HubSpot Certified Agency Partner
Nu är det officiellt. Navigator är sedan årsskiftet HubSpot Certified Agency Partner. Det innebär att vi blir ännu bättre på att hjälpa våra kunder att attrahera fler besökare, konvertera fler leads, skapa fler affärer och göra fler kunder nöjda. Ambitionen är att göra kundens webbplats till den mest framgångsrika säljaren genom att automatisera flöden och effektivisera kommunikationen.
Frukost om HubSpot och inbound marketing
I morse var det dags för inspirationsfrukost igen hos oss på Navigator. Temat var “Så fördelar du din marknadsbudget – prioritera med rätt verktyg”. Allt fler resurser och aktiviteter ska rymmas inom en redan tajt marknadsbudget. Nya kanaler kräver nytt innehåll och det digitala slåss dagligen med det analoga om utrymmet. Det är inte lätt att veta hur man ska prioritera. Detta försökte vi reda ut under föredraget.