Wihlborgs årsredovisning 2018
Nu är Wihlborgs årsredovisning för 2018 klar. Vi på Navigator tackar stolta över det fortsatta förtroendet att få producera årsredovisningen för Wihlborgs. Precis som tidigare har ledorden varit transparens och tydlighet, för att underlätta för intressenterna att ta del av innehållet. Wihlborgs är Öresundsregionens ledande fastighetsbolag med ett redovisat fastighetsvärde på 42,1 Mdkr. Med fastigheter på strategiskt viktiga lägen i Malmö, Helsingborg, Lund och Köpenhamn erbjuder Wihlborgs ett varierat utbud av kommersiella lokaler. Wihlborgs är noterat på NASDAQ Stockholm, Large Cap.
Factlab ger dig opartisk fakta om vår omvärld
Fakta är enligt Nationalencyklopedins definition ett sakförhållande som verkligen föreligger vid en viss tidpunkt. Med ett oändligt internet har vi fått ett informationsöverskott och en sammanhangsbrist som låter faktaresistensen gro i vår allt mer partiska värld. Sanningen är helt enkelt under ständig förhandling. Vi behöver redskap som hjälper oss att räta ut frågetecknen och säkerställa att vi faktiskt har rätt information. Och det är precis det som Factlabs informationshubb hjälper oss med. Sedan ett par månader tillbaka har vi fått den stora äran att få vara med och bygga Factlabs varumärke och kommunikation.
Föredrag om inbound marketing
I fredags var det vi på Navigator som höll i lunchföredraget för nätverket Friends of Executive på hotell Duxiana. Temat för dagen var inbound marketing och hur du förvandlar webbplatsen till företagets bästa säljare. Vi hoppas att alla fick i sig lite nya kunskaper kring det nya moderna sättet att sälja och marknadsföra – där du hjälper dina potentiella kunder hela vägen från behov till beslut i digitala kanaler.
Gratis konsultation kring inbound marketing
Dags att börja använda inbound? Du kommer garanterat att attrahera mer trafik till din webbplats, generera fler leads till dina säljare. Och se hur din verksamhet växer och frodas. Inbound marketing är det nya sättet att kommunicera, marknadsföra och sälja där du når köparen när hon eller han är intresserad och leder besökaren från behov till beslut.
Frukost om HubSpot och inbound marketing
I morse var det dags för inspirationsfrukost igen hos oss på Navigator. Temat var ”Så fördelar du din marknadsbudget – prioritera med rätt verktyg”. Allt fler resurser och aktiviteter ska rymmas inom en redan tajt marknadsbudget. Nya kanaler kräver nytt innehåll och det digitala slåss dagligen med det analoga om utrymmet. Det är inte lätt att veta hur man ska prioritera. Detta försökte vi reda ut under föredraget.
Årets SBB-vinnare tipsar: Så lyckas du med din företagsblogg
Häromveckan stod det klart vilka som tagit hem vinsten i vår årliga tävling Sveriges bästa branschblogg. Våra digitala strateger och copywriters, som alla har erfarenhet av vad som krävs för att lyckas med sin företagsblogg, granskade tio olika branscher och utsåg de bästa företagsbloggarna. Och idag har vi förmånen att få dela med oss av några av vinnarnas allra bästa tips på hur man gör bloggen till en riktigt framgångsrik och uppskattad kanal.