marketingautomationbreakfast Har du anpassat dina strategier efter kundens nya köpprocess? Drar du nytta av dina aktiviteter på webben och i sociala medier? Vad innebär egentligen Marketing Automation? Lugn, torsdagen den 4 december rätar vi på Navigator tillsammans med Apsis och Prospecteye ut alla dina frågetecken.
Skapa synergier
Idag finns det helt nya sätt att automatisera dialogen med sina kunder. På frukosten får du inblick i hur du kan arbeta med Marketing Automation, Lead Management, SEO, AdWords och E-postmarknadsföring för att skapa synergier och öka försäljningen.
Effektiva lösningar
Navigator är Referral Partner till Apsis som tillsammans med Prospecteye erbjuder en rad effektiva lösningar för Marketing Automation, Lead Management och E-postmarknadsföring. Apsis har idag mer än 6000 kunder och är ledande inom E-postmarknadsföring i Norden.
Anmälan
Tid: 08:00-10:00 torsdagen den 4 december, frukosten serveras kl. 08:00, seminariet börjar 08:30
Plats: Navigator, Norra Vallgatan 102, Malmö
Anmälan: info@navigator.se
Pris: Kostnadsfritt
Handbok
Alla deltagare får handböckerna ”Introduktion till Marketing Automation & Lead Management för B2B-företag” och ”Så skapar, skickar och utvärderar du e-post som ger tydliga resultat”.
Om frukostarna
Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller. Så anmäl dig redan idag! Här kan du läsa mer om våra inspirationsfrukostar och se bilder från tidigare aktiviteter.