Nyheter//
Inspirationsfrukost om ”Digitala trenderna 2022”
12 okt, 2021
Pandemi och social distansering har drivit på den digitala transformationen. Det påverkar oss människor såväl privat som på jobbet. Men hur inverkar det på våra företag och våra varumärken? Vilka nya digitala metoder och processer behöver vi få på plats? Det kommer vi att kika närmare på vid inspirationsfrukosten fredagen den 3 december som, hör och häpna, är ett fysiskt event.
Inget har förändrats. Allt är nytt.
Kanalerna och processerna är nya, digitala och ibland svåra att sätta sig in i. På så vis är allt nytt. Samtidigt visar de senaste studierna inom B2B att de principer som varit gällande inom kommunikation och marknadsföring de senaste 50 åren fortfarande är lika aktuella idag men i ny tappning. Det kommer vi att beskriva närmare vid frukosten.
Vad får du med dig?
Förutom att vi äter en trevlig julfrukost tillsammans går vi igenom de tre viktigaste digitala trenderna inför 2022. Vi dissekerar dem för att ta med oss lärdomar in i våra verksamheter. Det handlar om hur AI förändrar förutsättningarna, att sälj och marknad behöver nya verktyg och varför vi behöver tillväxtoptimera våra webbplatser.
På frukosten får du tips på:
De tre viktigaste digitala trenderna 2022
Hur du får nya metoder på plats
Vilka verktyg som är bäst för framtiden
Hur du ska prioritera för att lyckas
Tid: 08:30-10:00, fredagen den 3 december
Plats: Navigator, Norra Vallgatan 102, Malmö
Pris: Kostnadsfritt
Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller.
Denna sida använder cookies. Du accepterar detta genom att fortsätta använda webbplatsen.OkLäs mer