Marketing Automation-strategiIdag finns det helt nya möjligheter att automatisera delar av sina marknadsföringsinsatser. Inte minst inom B2B. Med rätt strategi och system går det att följa och analysera den digitala närvaron hos dina suspects, prospects, leads och kunder i olika kanaler. Din Marketing Automation-strategi kan vi på Navigator hjälpa till med och genom att vi från och med nu är Referral Partner till Apsis kan vi även förmånligt erbjuda marknadens ledande system inom Marketing Automation, Lead Management och E-postmarknadsföring. Förutom strategiarbete och aktivitetsplanering kan vi även hjälpa dig med design och innehållsproduktion, samt en rad tjänster som har nära koppling till Marketing Automation som exempelvis SEO, AdWords, Sociala Media-strategi, Webbstrategi, Kundundersökningar, Eventhantering och PR.
Marketing Automation >>
Marketing Automation handlar om att bygga en logisk process som med automatiserade digitala aktiviteter leder kunden från behovsinsikt till beslut. Läs mer om vårt erbjudande inom Marketing Automation här.
Lead Management >>
Lead management är en viktig pusselbit i en väl fungerande Marketing Automation-miljö. Med rätt strategi kan du tidigt identifiera och påverka köpare innan säljkontakt. Läs mer om vårt erbjudande inom Lead Management här.
E-postmarknadsföring >>
E-post är ett effektivt sätt att nå många människor till en låg kostnad och att attrahera besökare till dina kanaler. Läs mer om vårt erbjudande inom E-postmarknadsföring här.
Apsis >>
Apsis är marknadsledare och störst i Norden på bland annat E-postmarknadsföring. Mer om Apsis och de olika systemen kan du läsa här.
Prospecteye >>
Sedan en tid tillbaka är även Prospecteye en del av Apsis. Mer om Prospecteye och deras system för Lead Management och Marketing Automation kan du läsa här.