Varje år utser vi på Navigator den bästa bloggen inom ett antal utvalda branscher. Juryn består av byråns digitala strateger och copywriters, med lång erfarenhet och kunskap om vad som krävs för att skapa en riktigt intressant och framgångsrik blogg.
Bästa branschblogg utsedd
En lång rad bloggar inom respektive bransch har analyserats. Vinnarna har utsetts genom en sammantagen bedömning av tonalitet, design, funktionalitet, innehåll och sökmotoroptimering (SEO). Låt oss presentera årets vinnare!
Bästa branschblogg utsedd
En lång rad bloggar inom respektive bransch har analyserats. Vinnarna har utsetts genom en sammantagen bedömning av tonalitet, design, funktionalitet, innehåll och sökmotoroptimering (SEO). Låt oss presentera årets vinnare!
Vinnare Finans
Söderberg och Partnerss blogg
Söderberg och partners är finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. I bloggen belyser de frågor kring allt från fond- och fondförsäkringsanalyser till marknads- och aktieanalyser, familjejuridik och skattefrågor. Inläggen är skrivna av experter inom olika områden, som på ett pedagogiskt sätt tar ställning till aktuella händelser.
- Tonalitet 4
- Design 5
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 18 poäng
Vinnare Energi
The Good Force – GodEl
The good force är ett elbolag med ett tydligt klimatfokus, eller ”laga planeten” mission som de själva uttrycker det. I bloggen ger de konkreta tips som hur du skrämmer bort elspökena hemma och ger sina fem cent om olika trender. Tonaliteten som gränsar till rebellisk, har en skön blandning av svenska och engelska uttryck. Det gör det roligare att läsa – och att lära.
- Tonalitet 5
- Design 4
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 18 poäng
Vinnare Transport
Transportecas blogg
Transportecas erbjuda en webbportal för företag som är i behov av transportlösningar, genom hela processen från urval till bokning. Bloggen ger en god inblick i olika delar inom transport. Med inlägg om viktiga transporttermer, vad du behöver veta om import från olika länder och hur du undviker ”transportfällan” visar de goda exempel på bloggens kunskapsförmedlande funktion.
- Tonalitet 3,5
- Design 4
- Funktionalitet 4
- Innehåll 3,5
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare Management
Stratsys blogg
Stratsys bloggar om allt från möten och strategisk planering till tekniska lösningar och förmedlar kunskap och smarta tips som företagsledare och medarbetare har användning för på jobbet. Bloggen är användarvänligt strukturerad med tydlig kategorisering och en uppskattning av tiden det tar att läsa blogginlägget. Stratsys använder sig ofta av punktlistor och fetstilta nyckelord för att underlätta för läsare som bara skummar sig genom texten. Innehållet går sällan på djupet, men lyfter fram de viktigaste lärdomarna, för att sedan hänvisa vidare till fördjupad läsning i form av e-böcker eller annat material.
- Tonalitet 3
- Design 3
- Funktionalitet 5
- Innehåll 4
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Bygg och anläggning
NCC:s blogg
NCC driver sin blogg som en employer branding-kanal. Här får trainees, medarbetare och rekryterare berätta om att arbeta hos NCC. Det är ett smart drag av NCC att använda bloggen i detta syfte, eftersom det är de gästbloggande medarbetarna som delar med sig av sin vardag – ett perspektiv som annars kan vara svårt att förmedla till potentiella framtida medarbetare. Dessutom skapar det flera egna ambassadörer inom företaget och ger bloggen en personlig tonalitet.
- Tonalitet 4
- Design 2
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 3
- Totalt 18 poäng
Vinnare Kök och Bad
Vardagsglädje – Ballingslöv
Ballingslöv driver bloggen Vardagsglädje tillsammans med några av landets främsta inredningsinfluencers. Bloggen fungerar framför allt som en inspirationskälla för den som går i renoveringstankar. Med proffsiga bilder på stylade kök och badrum känns bloggen nästan som ett inredningsmagasin. Den redaktionella känslan är något som får Ballingslövs blogg att sticka ut från många andra branschbloggar. Trevligt, inspirerande och smart – inte minst för att innehållet är skapat för att spridas!
- Tonalitet 4
- Design 4
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 3
- Totalt 21 poäng
Vinnare Teknikkonsulter
SWECO blogg
Det är inte första gången som SWECO vinner Sveriges bästa branschblogg – redan för ett par år sedan kammade teknikkonsultbolaget hem segern. Nu står de återigen som vinnare tack vare sin läsvärda blogg om bland annat hållbarhet, digitalisering och smarta städer. SWECO har flera skribenter från företaget som delar med sig av sin vardag och sina hjärtefrågor. Samtliga inlägg bjuder på intressant innehåll och väcker en tanke hos läsaren. Och problem formuleras tillsammans med genomtänkta resonemang och, förvånansvärt ofta, flera möjliga lösningar.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Fastigheter
Fastighetsägarbloggen – Fastighetsägarna
Fastighetsägarebloggen hanteras av Fastighetsägarna och fungerar som en digital åsiktshubb för företagets medarbetare. Inläggen handlar om fastighetsbranschen i stort, ofta via ämnen som ekonomi, digitalisering, hyresmarknaden, stadsutveckling och bostadspolitik. Detta är den självklara bloggen för den som vill hålla koll på vad som händer i den svenska fastighetsbranschen. Inläggen är ambitiösa och intressanta, vare sig man är insatt i branschen eller inte.
- Tonalitet 3
- Design 2
- Funktionalitet 2
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 13 poäng
Vinnare Rekrytering
Poolia blogg
Poolias blogg innehåller trevlig läsning om varierande och breda ämnen som rör rekrytering, management, ekonomi och karriär. Men också lite mer nischad information för specifika branscher som IT, Life Science och konsultmarknaden. Det är snabba tips för karriärutveckling, ledarskap och arbetsmiljö. Tonen känns rapp och inspirerande och inläggen erbjuder ofta djupare kunskap med nedladdningsbart material. Det kunde vara kul att se ett ansikte på bloggskribenten för att göra inläggen en smula mer personliga. Men överlag är det ett mycket bra exempel på en riktigt bra branschblogg!
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 4
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare IT
IT Gården blogg
I IT Gårdens blogg kan du läsa om hur nutiden och framtidens IT kommer att se ut. IT Gården bjuder på gott om kunskap och handfasta tips för hur vi kan arbetare effektivare digitalt. Bloggen innehåller också läsning om digitaliseringen i stort, kundprojekt och aktuella ämnen inom IT, så som GDPR och co-location. En branschblogg med mycket bra och pedagogisk läsning.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 16 poäng
- Tonalitet 4
- Design 5
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 18 poäng
Vinnare Energi
The Good Force – GodEl
The good force är ett elbolag med ett tydligt klimatfokus, eller ”laga planeten” mission som de själva uttrycker det. I bloggen ger de konkreta tips som hur du skrämmer bort elspökena hemma och ger sina fem cent om olika trender. Tonaliteten som gränsar till rebellisk, har en skön blandning av svenska och engelska uttryck. Det gör det roligare att läsa – och att lära.
- Tonalitet 5
- Design 4
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 18 poäng
Vinnare Transport
Transportecas blogg
Transportecas erbjuda en webbportal för företag som är i behov av transportlösningar, genom hela processen från urval till bokning. Bloggen ger en god inblick i olika delar inom transport. Med inlägg om viktiga transporttermer, vad du behöver veta om import från olika länder och hur du undviker ”transportfällan” visar de goda exempel på bloggens kunskapsförmedlande funktion.
- Tonalitet 3,5
- Design 4
- Funktionalitet 4
- Innehåll 3,5
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare Management
Stratsys blogg
Stratsys bloggar om allt från möten och strategisk planering till tekniska lösningar och förmedlar kunskap och smarta tips som företagsledare och medarbetare har användning för på jobbet. Bloggen är användarvänligt strukturerad med tydlig kategorisering och en uppskattning av tiden det tar att läsa blogginlägget. Stratsys använder sig ofta av punktlistor och fetstilta nyckelord för att underlätta för läsare som bara skummar sig genom texten. Innehållet går sällan på djupet, men lyfter fram de viktigaste lärdomarna, för att sedan hänvisa vidare till fördjupad läsning i form av e-böcker eller annat material.
- Tonalitet 3
- Design 3
- Funktionalitet 5
- Innehåll 4
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Bygg och anläggning
NCC:s blogg
NCC driver sin blogg som en employer branding-kanal. Här får trainees, medarbetare och rekryterare berätta om att arbeta hos NCC. Det är ett smart drag av NCC att använda bloggen i detta syfte, eftersom det är de gästbloggande medarbetarna som delar med sig av sin vardag – ett perspektiv som annars kan vara svårt att förmedla till potentiella framtida medarbetare. Dessutom skapar det flera egna ambassadörer inom företaget och ger bloggen en personlig tonalitet.
- Tonalitet 4
- Design 2
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 3
- Totalt 18 poäng
Vinnare Kök och Bad
Vardagsglädje – Ballingslöv
Ballingslöv driver bloggen Vardagsglädje tillsammans med några av landets främsta inredningsinfluencers. Bloggen fungerar framför allt som en inspirationskälla för den som går i renoveringstankar. Med proffsiga bilder på stylade kök och badrum känns bloggen nästan som ett inredningsmagasin. Den redaktionella känslan är något som får Ballingslövs blogg att sticka ut från många andra branschbloggar. Trevligt, inspirerande och smart – inte minst för att innehållet är skapat för att spridas!
- Tonalitet 4
- Design 4
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 3
- Totalt 21 poäng
Vinnare Teknikkonsulter
SWECO blogg
Det är inte första gången som SWECO vinner Sveriges bästa branschblogg – redan för ett par år sedan kammade teknikkonsultbolaget hem segern. Nu står de återigen som vinnare tack vare sin läsvärda blogg om bland annat hållbarhet, digitalisering och smarta städer. SWECO har flera skribenter från företaget som delar med sig av sin vardag och sina hjärtefrågor. Samtliga inlägg bjuder på intressant innehåll och väcker en tanke hos läsaren. Och problem formuleras tillsammans med genomtänkta resonemang och, förvånansvärt ofta, flera möjliga lösningar.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Fastigheter
Fastighetsägarbloggen – Fastighetsägarna
Fastighetsägarebloggen hanteras av Fastighetsägarna och fungerar som en digital åsiktshubb för företagets medarbetare. Inläggen handlar om fastighetsbranschen i stort, ofta via ämnen som ekonomi, digitalisering, hyresmarknaden, stadsutveckling och bostadspolitik. Detta är den självklara bloggen för den som vill hålla koll på vad som händer i den svenska fastighetsbranschen. Inläggen är ambitiösa och intressanta, vare sig man är insatt i branschen eller inte.
- Tonalitet 3
- Design 2
- Funktionalitet 2
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 13 poäng
Vinnare Rekrytering
Poolia blogg
Poolias blogg innehåller trevlig läsning om varierande och breda ämnen som rör rekrytering, management, ekonomi och karriär. Men också lite mer nischad information för specifika branscher som IT, Life Science och konsultmarknaden. Det är snabba tips för karriärutveckling, ledarskap och arbetsmiljö. Tonen känns rapp och inspirerande och inläggen erbjuder ofta djupare kunskap med nedladdningsbart material. Det kunde vara kul att se ett ansikte på bloggskribenten för att göra inläggen en smula mer personliga. Men överlag är det ett mycket bra exempel på en riktigt bra branschblogg!
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 4
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare IT
IT Gården blogg
I IT Gårdens blogg kan du läsa om hur nutiden och framtidens IT kommer att se ut. IT Gården bjuder på gott om kunskap och handfasta tips för hur vi kan arbetare effektivare digitalt. Bloggen innehåller också läsning om digitaliseringen i stort, kundprojekt och aktuella ämnen inom IT, så som GDPR och co-location. En branschblogg med mycket bra och pedagogisk läsning.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 16 poäng
- Tonalitet 3,5
- Design 4
- Funktionalitet 4
- Innehåll 3,5
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare Management
Stratsys blogg
Stratsys bloggar om allt från möten och strategisk planering till tekniska lösningar och förmedlar kunskap och smarta tips som företagsledare och medarbetare har användning för på jobbet. Bloggen är användarvänligt strukturerad med tydlig kategorisering och en uppskattning av tiden det tar att läsa blogginlägget. Stratsys använder sig ofta av punktlistor och fetstilta nyckelord för att underlätta för läsare som bara skummar sig genom texten. Innehållet går sällan på djupet, men lyfter fram de viktigaste lärdomarna, för att sedan hänvisa vidare till fördjupad läsning i form av e-böcker eller annat material.
- Tonalitet 3
- Design 3
- Funktionalitet 5
- Innehåll 4
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Bygg och anläggning
NCC:s blogg
NCC driver sin blogg som en employer branding-kanal. Här får trainees, medarbetare och rekryterare berätta om att arbeta hos NCC. Det är ett smart drag av NCC att använda bloggen i detta syfte, eftersom det är de gästbloggande medarbetarna som delar med sig av sin vardag – ett perspektiv som annars kan vara svårt att förmedla till potentiella framtida medarbetare. Dessutom skapar det flera egna ambassadörer inom företaget och ger bloggen en personlig tonalitet.
- Tonalitet 4
- Design 2
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 3
- Totalt 18 poäng
Vinnare Kök och Bad
Vardagsglädje – Ballingslöv
Ballingslöv driver bloggen Vardagsglädje tillsammans med några av landets främsta inredningsinfluencers. Bloggen fungerar framför allt som en inspirationskälla för den som går i renoveringstankar. Med proffsiga bilder på stylade kök och badrum känns bloggen nästan som ett inredningsmagasin. Den redaktionella känslan är något som får Ballingslövs blogg att sticka ut från många andra branschbloggar. Trevligt, inspirerande och smart – inte minst för att innehållet är skapat för att spridas!
- Tonalitet 4
- Design 4
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 3
- Totalt 21 poäng
Vinnare Teknikkonsulter
SWECO blogg
Det är inte första gången som SWECO vinner Sveriges bästa branschblogg – redan för ett par år sedan kammade teknikkonsultbolaget hem segern. Nu står de återigen som vinnare tack vare sin läsvärda blogg om bland annat hållbarhet, digitalisering och smarta städer. SWECO har flera skribenter från företaget som delar med sig av sin vardag och sina hjärtefrågor. Samtliga inlägg bjuder på intressant innehåll och väcker en tanke hos läsaren. Och problem formuleras tillsammans med genomtänkta resonemang och, förvånansvärt ofta, flera möjliga lösningar.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Fastigheter
Fastighetsägarbloggen – Fastighetsägarna
Fastighetsägarebloggen hanteras av Fastighetsägarna och fungerar som en digital åsiktshubb för företagets medarbetare. Inläggen handlar om fastighetsbranschen i stort, ofta via ämnen som ekonomi, digitalisering, hyresmarknaden, stadsutveckling och bostadspolitik. Detta är den självklara bloggen för den som vill hålla koll på vad som händer i den svenska fastighetsbranschen. Inläggen är ambitiösa och intressanta, vare sig man är insatt i branschen eller inte.
- Tonalitet 3
- Design 2
- Funktionalitet 2
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 13 poäng
Vinnare Rekrytering
Poolia blogg
Poolias blogg innehåller trevlig läsning om varierande och breda ämnen som rör rekrytering, management, ekonomi och karriär. Men också lite mer nischad information för specifika branscher som IT, Life Science och konsultmarknaden. Det är snabba tips för karriärutveckling, ledarskap och arbetsmiljö. Tonen känns rapp och inspirerande och inläggen erbjuder ofta djupare kunskap med nedladdningsbart material. Det kunde vara kul att se ett ansikte på bloggskribenten för att göra inläggen en smula mer personliga. Men överlag är det ett mycket bra exempel på en riktigt bra branschblogg!
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 4
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare IT
IT Gården blogg
I IT Gårdens blogg kan du läsa om hur nutiden och framtidens IT kommer att se ut. IT Gården bjuder på gott om kunskap och handfasta tips för hur vi kan arbetare effektivare digitalt. Bloggen innehåller också läsning om digitaliseringen i stort, kundprojekt och aktuella ämnen inom IT, så som GDPR och co-location. En branschblogg med mycket bra och pedagogisk läsning.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 16 poäng
- Tonalitet 4
- Design 2
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 3
- Totalt 18 poäng
Vinnare Kök och Bad
Vardagsglädje – Ballingslöv
Ballingslöv driver bloggen Vardagsglädje tillsammans med några av landets främsta inredningsinfluencers. Bloggen fungerar framför allt som en inspirationskälla för den som går i renoveringstankar. Med proffsiga bilder på stylade kök och badrum känns bloggen nästan som ett inredningsmagasin. Den redaktionella känslan är något som får Ballingslövs blogg att sticka ut från många andra branschbloggar. Trevligt, inspirerande och smart – inte minst för att innehållet är skapat för att spridas!
- Tonalitet 4
- Design 4
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 3
- Totalt 21 poäng
Vinnare Teknikkonsulter
SWECO blogg
Det är inte första gången som SWECO vinner Sveriges bästa branschblogg – redan för ett par år sedan kammade teknikkonsultbolaget hem segern. Nu står de återigen som vinnare tack vare sin läsvärda blogg om bland annat hållbarhet, digitalisering och smarta städer. SWECO har flera skribenter från företaget som delar med sig av sin vardag och sina hjärtefrågor. Samtliga inlägg bjuder på intressant innehåll och väcker en tanke hos läsaren. Och problem formuleras tillsammans med genomtänkta resonemang och, förvånansvärt ofta, flera möjliga lösningar.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Fastigheter
Fastighetsägarbloggen – Fastighetsägarna
Fastighetsägarebloggen hanteras av Fastighetsägarna och fungerar som en digital åsiktshubb för företagets medarbetare. Inläggen handlar om fastighetsbranschen i stort, ofta via ämnen som ekonomi, digitalisering, hyresmarknaden, stadsutveckling och bostadspolitik. Detta är den självklara bloggen för den som vill hålla koll på vad som händer i den svenska fastighetsbranschen. Inläggen är ambitiösa och intressanta, vare sig man är insatt i branschen eller inte.
- Tonalitet 3
- Design 2
- Funktionalitet 2
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 13 poäng
Vinnare Rekrytering
Poolia blogg
Poolias blogg innehåller trevlig läsning om varierande och breda ämnen som rör rekrytering, management, ekonomi och karriär. Men också lite mer nischad information för specifika branscher som IT, Life Science och konsultmarknaden. Det är snabba tips för karriärutveckling, ledarskap och arbetsmiljö. Tonen känns rapp och inspirerande och inläggen erbjuder ofta djupare kunskap med nedladdningsbart material. Det kunde vara kul att se ett ansikte på bloggskribenten för att göra inläggen en smula mer personliga. Men överlag är det ett mycket bra exempel på en riktigt bra branschblogg!
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 4
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare IT
IT Gården blogg
I IT Gårdens blogg kan du läsa om hur nutiden och framtidens IT kommer att se ut. IT Gården bjuder på gott om kunskap och handfasta tips för hur vi kan arbetare effektivare digitalt. Bloggen innehåller också läsning om digitaliseringen i stort, kundprojekt och aktuella ämnen inom IT, så som GDPR och co-location. En branschblogg med mycket bra och pedagogisk läsning.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 16 poäng
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 5
- SEO 4
- Totalt 19 poäng
Vinnare Fastigheter
Fastighetsägarbloggen – Fastighetsägarna
Fastighetsägarebloggen hanteras av Fastighetsägarna och fungerar som en digital åsiktshubb för företagets medarbetare. Inläggen handlar om fastighetsbranschen i stort, ofta via ämnen som ekonomi, digitalisering, hyresmarknaden, stadsutveckling och bostadspolitik. Detta är den självklara bloggen för den som vill hålla koll på vad som händer i den svenska fastighetsbranschen. Inläggen är ambitiösa och intressanta, vare sig man är insatt i branschen eller inte.
- Tonalitet 3
- Design 2
- Funktionalitet 2
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 13 poäng
Vinnare Rekrytering
Poolia blogg
Poolias blogg innehåller trevlig läsning om varierande och breda ämnen som rör rekrytering, management, ekonomi och karriär. Men också lite mer nischad information för specifika branscher som IT, Life Science och konsultmarknaden. Det är snabba tips för karriärutveckling, ledarskap och arbetsmiljö. Tonen känns rapp och inspirerande och inläggen erbjuder ofta djupare kunskap med nedladdningsbart material. Det kunde vara kul att se ett ansikte på bloggskribenten för att göra inläggen en smula mer personliga. Men överlag är det ett mycket bra exempel på en riktigt bra branschblogg!
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 4
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare IT
IT Gården blogg
I IT Gårdens blogg kan du läsa om hur nutiden och framtidens IT kommer att se ut. IT Gården bjuder på gott om kunskap och handfasta tips för hur vi kan arbetare effektivare digitalt. Bloggen innehåller också läsning om digitaliseringen i stort, kundprojekt och aktuella ämnen inom IT, så som GDPR och co-location. En branschblogg med mycket bra och pedagogisk läsning.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 16 poäng
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 4
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 17 poäng
Vinnare IT
IT Gården blogg
I IT Gårdens blogg kan du läsa om hur nutiden och framtidens IT kommer att se ut. IT Gården bjuder på gott om kunskap och handfasta tips för hur vi kan arbetare effektivare digitalt. Bloggen innehåller också läsning om digitaliseringen i stort, kundprojekt och aktuella ämnen inom IT, så som GDPR och co-location. En branschblogg med mycket bra och pedagogisk läsning.
- Tonalitet 4
- Design 3
- Funktionalitet 3
- Innehåll 4
- SEO 2
- Totalt 16 poäng
Vill du veta mer om Sveriges bästa branschblogg är du varmt välkommen att höra av dig.
Niclas Bergenblad
Creative Director Digital and innovation strategy
.help-center .help-details.help-bg-1{ background-color: #ededed; }
.help-center .help-details.help-bg-1 * { color: #3c3c3b; }
.help-center .help-details.help-bg-1 .contact-info p a:hover {color: #ec6602;}
.help-center .help-details.help-bg-1 .contact-info p a:hover em { color: inherit; }