Är du vår nya copywriter?
Kan du skapa budskap som når såväl ut som in? Brinner du för det skrivna ordets förmåga att förmedla. Då kan du vara den nya copywriter eller contentwriter som vi söker till våra kreatörsteam. Ansök och ta chansen att få arbeta på en av Sveriges ledande kommunikationsbyråer och hjälpa våra kunder navigera, bygga starka varumärken och skapa lönsamhet i en föränderlig värld.
Vi hälsar Helga varmt välkommen
Sedan någon månad tillbaka har vi glädjen att ha Helga Börjesson som grafisk formgivare hos oss på Navigator. Samtidigt som hon sprider sitt norrländska lugn över byrån tar hon sig nyfiket an alla nya projekt och delar med sig av sina kunskaper.
Nytt Pejlingavsnitt – ständig förändring är det nya normala
”Att på två dagar tappa 80 % av beläggningen och gå från drygt 2 500 luncher per dag till 500 innebär en enorm omställning som är svår att föreställa sig.” För att överleva krävs en sund och stark företagskultur med rätt nyckelpersoner som brinner för god gastronomi och att lyckas med sin verksamhet. I det här avsnittet av Pejling beskriver kocken, krögaren och företagaren Peter J Skogström, hur branschen påverkats och påverkas av pandemin.
Årsredovisningar för fem fina bolag 2020
Nu är årsredovisningssäsongen över. För 2020 har vi på Navigator varit med och producerat årsredovisningar tillsammans med fem fina och välskötta bolag. Här kan de se de årsredovisningar vi varit med och tagit fram.
Nytt Pejlingavsnitt – på väg mot en mer gränslös fordonsindustri
Fordonsindustrin är en bransch i stor förändring som ställer nya och annorlunda krav på både medarbetarna och kommunikationen. I det här avsnittet av Pejling beskriver Mikael Olsson, VD för Mercedes Benz Malmö, hur de tar sig an utmaningarna. ”Vi strävar efter att skapa flexibla koncept som utgår från kundens behov och möter henne eller honom med rätt människor, riktade budskap och nytänkande redskap genom hela resan. ”
Nytt Pejlingavsnitt – Så jobbar MFF för att vara på topp när det vänder
Pandemin har inneburit många utmaningar för MFF:s breda verksamhet. Ekonomiskt har den påverkat allt från publikintäkter till uthyrningen av konferenslokaler på arenan. Men den kanske viktigaste utmaningen har varit att hålla motivationen uppe hos alla medarbetare, spelare och ungdomar. I det här avsnittet av Pejling beskriver MFF:s vd Niclas Carlnén hur de lyft blicken, planerat framåt och hittat nya vägar till framgång.