Fullsatt inspirationsfrukost
Mer än 50 % av alla chefer lider av digital ångest. Förhoppningsvis lindrades smärtan något för deltagarna på vår inspirationsfrukost i morse på temat Marketing Automation som vi arrangerade tillsammans med Apsis och ProspectEye. Under seminariet fick våra gäster en inblick i hur man kan arbeta med bland annat Marketing Automation, Lead Management och E-postmarknadsföring för att skapa synergier och öka sin försäljning på den digitala arenan. Här hittar du bilder från dagens inspirationsfrukost
Vill du se mer av vad vi gör?
Nu har vi uppdaterat våra case-sidor med ytterligare exempel på vilken typ av uppdrag vi hjälper våra uppdragsgivare med. Oavsett om det gäller B2B, B2C eller specifikt inom healthcare handlar det om att skapa rätt balans mellan den varumärkesbyggande och säljdrivande kommunikationen. Vår ambition är att hjälpa dig som kund att skapa långsiktig lojalitet snarare än tillfällig tillfredsställelse hos dina kunder. Vår roll är hjälpa dig att navigera din organisation och dina varumärken i det nya globala medielandskap som snabbt växer fram.
Våra senaste webblösningar
Webblösningar är en naturlig och viktig ingrediens i de flesta kommunikationsuppdrag för oss på Navigator. Inte sällan är de navet i de varumärkesbyggande och säljdrivande aktiviteterna oavsett om det är för globala industriföretag eller nationella tjänstebolag. Tillsammans med teknikpartners skapar och producerar vi på Navigator webbsidor, kampanjsajter, bloggar och mobila sajter och appar antingen helt i egen regi eller tillsammans med några av våra teknikpartners. Här kan du se exempel för några av våra kunder.
Inspirationsfrukost om Marketing Automation
Har du anpassat dina strategier efter kundens nya köpprocess? Drar du nytta av dina aktiviteter på webben och i sociala medier? Vad innebär egentligen Marketing Automation? Lugn, torsdagen den 4 december rätar vi på Navigator tillsammans med Apsis och Prospecteye ut alla dina frågetecken.
Digital transformation på SIME första dagen
Kraften i de digitala kanalerna och de digitala affärsmodellerna har aldrig varit starkare och Sverige och Norden sitter i förarsätet på en digital transformation som kommer att beröra varje industri, varje företag och varje individ. Det blir tydligt för alla oss som var på plats dag ett på SIME 2014 när eventet gick av stapeln på Cirkus i Stockholm.
Partner till Apsis
Idag finns det helt nya möjligheter att automatisera delar av sina marknadsföringsinsatser. Inte minst inom B2B. Med rätt strategi och system går det att följa och analysera den digitala närvaron hos dina suspects, prospects, leads och kunder i olika kanaler. Din Marketing Automation-strategi kan vi på Navigator hjälpa till med och genom att vi från och med nu är Referral Partner till Apsis kan vi även förmånligt erbjuda marknadens ledande system inom Marketing Automation, Lead Management och E-postmarknadsföring. Förutom strategiarbete och aktivitetsplanering kan vi även hjälpa dig med design och innehållsproduktion, samt en rad tjänster som har nära koppling till Marketing Automation som exempelvis SEO, AdWords, Sociala Media-strategi, Webbstrategi, Kundundersökningar, Eventhantering och PR.