Alfa Laval ny uppdragsgivare 2014
Vi är stolta över att kunna lägga Alfa Laval till listan över nya uppdragsgivare för 2014. Alfa Laval är en världsledande aktör med mer än 130 års erfarenhet inom industrin. Verksamheten baseras på nyckelteknologierna värmeöverföring, separering och flödeshantering. Med mer än 1 900 patent och 16 000 medarbetare levererar Alfa Laval globala lösningar som har stor betydelse för samhället i dag och i framtiden. Företaget har 34 produktionsanläggningar, 106 servicecenter och närvaro i mer än 100 länder på 6 kontinenter.
Nominerade till Årets Byrå 2014
Navigator är nominerade till Årets Byrå 2014. Tack alla ni som ställt upp och svarat på Regis frågor. Den 19 februari avslöjas vilka som vinner i respektive kategori.
ASSA ABLOY Entrance Systems ny uppdragsgivare
ASSA ABLOY Entrance Systems är världens bredaste leverantör av automatiska entrélösningar. Vi på Navigator har förmånen att få inleda ett samarbete med dem kring deras framtida kommunikation. Hittills har samarbetet bland annat resulterat i att vi tog fram ett övergripande kommunikationskoncept samt ett antal kommunikationsverktyg, exempelvis en uppskattad konferens-app, filmer och roll-ups till deras Top Management Conference. Nu arbetar vi vidare med ett positioneringsarbete som bland annat innefattar såväl intern som extern implementering.
Rekordintresse för Spänningssökarna 2014
Spänningssökarna är en kampanj från Kraftringen som syftar till att öka kunskapen om energi och hållbarhet. Navigator har varit involverat i allt från tävlingsupplägg till kommunikation under hela kampanjperioden.
God Jul och Gott Nytt År
Vi vill passa på att önska alla våra kunder, samarbetspartners och andra vänner en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Vi håller jullov från 23 december och är tillbaka 7 januari. Inte alldeles oväntat blev en wearable årets julklapp 2014. Här kan du läsa lite mer om aktivitetsarmband och trenderna kring årets ”kommersiella” jul.
Malmö Redhawks nya koncept
Malmö Redhawks inleder säsongen 2014-2015 med ett tydligt mål, att ta steget upp till SHL. För att lyckas med detta krävs ett fokus och ett brinnande engagemang från alla inblandade. För att spegla Malmö Redhawks har Navigator tagit fram ett nytt kommunikationskoncept, kallat 100 % Malmö.