ASSA ABLOY Entrance Systems ny uppdragsgivare

12 jan, 2015

ASSA ABLOY Entrance Systems är världens bredaste leverantör av automatiska entrélösningar. Vi på Navigator har förmånen att få inleda ett samarbete med dem kring deras framtida kommunikation. Hittills har samarbetet bland annat resulterat i att vi tog fram ett övergripande kommunikationskoncept samt ett antal kommunikationsverktyg, exempelvis en uppskattad konferens-app, filmer och roll-ups till deras Top Management Conference. Nu arbetar vi vidare med ett positioneringsarbete som bland annat innefattar såväl intern som extern implementering.

Läs hela

Rekordintresse för Spänningssökarna 2014

7 jan, 2015

Spänningssökarna är en kampanj från Kraftringen som syftar till att öka kunskapen om energi och hållbarhet. Navigator har varit involverat i allt från tävlingsupplägg till kommunikation under hela kampanjperioden.

Läs hela

God Jul och Gott Nytt År

15 dec, 2014

Vi vill passa på att önska alla våra kunder, samarbetspartners och andra vänner en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Vi håller jullov från 23 december och är tillbaka 7 januari. Inte alldeles oväntat blev en wearable årets julklapp 2014. Här kan du läsa lite mer om aktivitetsarmband och trenderna kring årets ”kommersiella” jul.

Läs hela

Malmö Redhawks nya koncept

12 dec, 2014

Malmö Redhawks inleder säsongen 2014-2015 med ett tydligt mål, att ta steget upp till SHL. För att lyckas med detta krävs ett fokus och ett brinnande engagemang från alla inblandade. För att spegla Malmö Redhawks har Navigator tagit fram ett nytt kommunikationskoncept, kallat 100 % Malmö.

Läs hela

Fullsatt inspirationsfrukost

4 dec, 2014

Mer än 50 % av alla chefer lider av digital ångest. Förhoppningsvis lindrades smärtan något för deltagarna på vår inspirationsfrukost i morse på temat Marketing Automation som vi arrangerade tillsammans med Apsis och ProspectEye. Under seminariet fick våra gäster en inblick i hur man kan arbeta med bland annat Marketing Automation, Lead Management och E-postmarknadsföring för att skapa synergier och öka sin försäljning på den digitala arenan. Här hittar du bilder från dagens inspirationsfrukost

Läs hela

Vill du se mer av vad vi gör?

18 nov, 2014

Nu har vi uppdaterat våra case-sidor med ytterligare exempel på vilken typ av uppdrag vi hjälper våra uppdragsgivare med. Oavsett om det gäller B2B, B2C eller specifikt inom healthcare handlar det om att skapa rätt balans mellan den varumärkesbyggande och säljdrivande kommunikationen. Vår ambition är att hjälpa dig som kund att skapa långsiktig lojalitet snarare än tillfällig tillfredsställelse hos dina kunder. Vår roll är hjälpa dig att navigera din organisation och dina varumärken i det nya globala medielandskap som snabbt växer fram.

Läs hela
Maria Hoffstein
Vi hjälper dig gärna med dina kommunikationsutmaningar.
Maria Hoffstein
Client Director Strategic communication