Snabbguiden till din företagsblogg

5 aug, 2016

En företagsblogg är en bra kommunikationskanal för dig som satsar på att bli din branschs thought leader. Vi har satt ihop en smart liten guide med våra bästa tips och tricks. Den är en A4 stor och du kan enkelt skriva ut den och sätta upp på anslagstavlan. Klicka på länken för att ladda ner den!

Läs hela

Navigator rekryterar Maria Hoffstein från Pyramid

14 jul, 2016

Navigator har rekryterat kommunikationsstrategen och projektledaren Maria Hoffstein. Maria kommer att ansvara för några av de kunder som Navigator knutit till sig under det senaste halvåret.

Läs hela

Smarketing hos Handelskammaren i höst

5 jul, 2016

Den 21 oktober är vi på Navigator på plats hos Handelskammaren i Helsingborg för att prata om Smarketing – konsten att stärka banden mellan sälj och marknad. Anmäl dig redan nu på Handelskammarens webbplats eller via e-post deltag@handelskammaren.com. Kostnaden är 495 kr/pers för medlemsföretag och 795 kr/pers för icke medlemmar.

Läs hela

Kreativt forum i Madrid – se filmen

29 jun, 2016

I början av juni gav sig som vanligt ett kreatörsteam iväg från oss på Navigator för att delta på ett årligt kreativt forum som arrangeras av vårt globala byrånätverk Dialogue International. Representanter från 25 länder och 17 byråer möttes för att gemensamt lösa upp några viktiga kommunikativa knutar för ett utvalt kundföretag hos värdbyrån.

Läs hela

Webbfilmer om solceller för Kraftringen

15 jun, 2016

Det är många som funderar på att köpa solceller för tillfället. Det lär bli ännu fler framöver med tanke på den utveckling som sker inom området. För att etablera Kraftringen som en av de ledande aktörerna har vi på Navigator varit med och tagit fram ett antal webbfilmer med kunder som redan skaffat solceller.

Läs hela

My Dream Now inspirerar både oss och elever

13 jun, 2016

Fredagen den 10/6 fick Navigator besök av 10 elever från årskurs åtta på Apelgårdsskolan. Besöket anordnades i samarbete med My Dream Now, en organisation som skapar inspirerande samverkan mellan skola och arbetsliv. Deras vision är att alla ungdomar ska känna sitt värde i samhället och hitta egna vägar till jobb och drömmar. Genom att företag besöker skolor och eleverna gör studiebesök på arbetsplatser vill My Dream Now ge elever möjlighet att fundera över vad de vill göra i framtiden.

Läs hela
Maria Hoffstein
Vi hjälper dig gärna med dina kommunikationsutmaningar.
Maria Hoffstein
Client Director Strategic communication