Malmö Redhawks inleder säsongen 2014-2015 med ett tydligt mål, att ta steget upp till SHL. För att lyckas med detta krävs ett fokus och ett brinnande engagemang från alla inblandade. För att spegla Malmö Redhawks har Navigator tagit fram ett nytt kommunikationskoncept, kallat 100 % Malmö.
Malmö Redhawks nya koncept
Konceptet speglar lagets satsning, men vill även visa vad som krävs av alla runt omkring. Om spelarna ger allt. Om publiken sluter upp på hemmamatcherna. Om sponsorerna fortsätter stötta laget. Om alla ger 100 %, då finns förutsättningarna för att lyckas med avancemanget. Kommunikationskonceptet illustreras bland annat av en serie annonser med nytagna spelarbilder, skapade av fotograf Fredrik Bjelkerud. Här kommuniceras också Malmös värdeord, för att tydligt visa vad klubben och laget står för.
Denna sida använder cookies. Du accepterar detta genom att fortsätta använda webbplatsen.OkLäs mer