Trelleborgkoncernen har genomgått en spännande och dramatisk digital transformation de senaste åren med kunden i fokus. I samband med Internet i Fokus, där Navigator är huvudpartner, har du möjlighet att lyssna till när Patrik Romberg beskriver den spännande förändringen vid en av två breakout sessions.
Industriell digital föregångare
”En digital resa i verkligheten” är temat för presentationen. Trelleborg har gått från klassiskt industriföretag till framgångsrik industriell digital föregångare. Idag använder Trelleborg den nya tekniken för att utveckla smarta produkter, nya och effektiva modeller för interaktion och intelligenta verktyg för att skapa mervärden åt sina kunder i mer än 40 länder.
Patrik Romberg om resan
Patrik Romberg, Senior Vice President, Corporate Communications, ger oss en intressant och givande inblick i hur man ställer om en 30 miljarderskoncern och får mer än 23 000 medarbetare med sig på den digitala resan. Samtidigt som man tar nya digitala kanaler och verktyg till sin hjälp för att bygga varumärke, kommunicera, differentiera sig och stärka sin position på marknaden.
Kort om Trelleborg
Trelleborg är en världsledare inom specialutvecklade polymerlösningar som tätar, dämpar och skyddar kritiska applikationer i krävande miljöer. Företagets grundades redan 1905, är noterade på börsen Nasdaq Stockholm, Large Cap sedan 1965 och opererar idag i 44 länder världen över.
Om Internet i Fokus
Konferensen ger dig det senaste inom trender, tjänster och visioner kring design, sociala nätverk och affärer på webben. Här kan du läsa mer om årets konferens och anmäla dig. Det finns fortfarande några platser kvar. Som kund eller närstående till Navigator har du möjlighet att anmäla dig till nätverkspris. Hör av dig om du vill veta hur.
Niclas Bergenblad
Vi hjälper dig gärna med dina kommunikationsutmaningar.
Niclas Bergenblad
Creative Director Digital and innovation strategy