Fredagen den 11 oktober är det dags för en ny inspirationsfrukost hos oss på Navigator. Rubriken är ”Branding in a brand new world” och fokus ligger på hur du ska hantera ditt varumärke i den starkt förändrade värld som digitaliseringen skapat. Hur du skapar ett syftesdrivet varumärke. Är du sugen på ny kunskap, en energirik frukost och trevligt sällskap är du väldigt varmt välkommen!
Vad är branding?
Att vision och mission är viktiga ingredienser i ditt varumärkesarbete har du säkert koll på. Men visste du att syftet, ditt ”purpose” eller ditt ”varför” är en minst lika avgörande pusselbit. Och det är en pusselbit som ökar i betydelse för varje dag som går. Idag skulle man till och med kunna säga en verksamhet utan ett definierat syfte ur flera perspektiv saknar mening, åtminstone i ögonen på potentiella kunder och prospects. Så vad är syftet med din verksamhet?
Vad får du med dig?
Vi går igenom grunderna för ett effektiv varumärkesarbete. Vi tittar närmare på hur världens ledande varumärken arbetar med sina ”varför” för att skapa intressant och relevant kommunikation till olika målgrupper. Slutligen ger vi tips på hur du och din organisation ska tänka för att lyckas med er ”branding in a brand new world”.
På frukosten får du tips på:
  • Hur du ska hantera ditt varumärke i en starkt förändrad värld.
  • Vilken typ av plattform som krävs för ett effektiv varumärkesarbete.
  • Hur du kommunicerar ditt syfte på ett sätt så att målgrupperna förstår.
  • Hur du mäter utkomsten av dina aktiviteter.
Tid: 08:00-10:00 fredagen den 11 oktober, frukosten serveras kl. 08:00, seminariet börjar 08:30 Plats: Navigator, Norra Vallgatan 102, Malmö
Anmälan: Klicka här >>
Pris: Kostnadsfritt Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller. Så anmäl dig redan idag!
Niclas Bergenblad
Vill du veta mer om varumärkesbyggande är du varmt välkommen att höra av dig.
Niclas Bergenblad
Creative Director Digital and innovation strategy