Inspirationsfrukost om “att bygga förtroende som företag”
Fredagen den 3 mars är det dags för en ny inspirationsfrukost hos oss på Navigator. Temat är “Hur bygger man förtroende som företag”. Vi kikar närmare på vad som krävs för att bygga ett varumärke som man litar på. Som man respekterar, samarbetar med och framförallt köper produkter eller tjänster av.
Hur bygger man förtroende?
Förtroende. Den kanske viktigaste komponenten i alla relationer. Lika viktig mellan människor som mellan företag. Men hur gör man för att bygga förtroende? Vilka är nycklarna och finns det några genvägar? Vi kikar på den senaste forskningen kring förtroendebyggande kommunikation och identifierar de tre viktigaste byggstenarna.
Vad får du med dig?
Förutom en god frukost får du koll på teorier som ”The pratfall effect”, ”The mere-exposure effect”, och ”The IKEA effect” så du vet hur de kan hjälpa dig att stärka dina relationer i vardagen. Du får också se exempel på hur man strategiskt och operativt skapar framgångsrika kommunikationsaktiviteter som bygger långsiktigt förtroende.
På frukosten får du tips på:
- De tre viktigaste byggstenarna för att skapa förtroende
- Hur du tillämpar kunskaperna i vardagen
- Vilken typ av kommunikation som fungerar bäst
- Hur du ska prioritera för att lyckas
Tid: 08:30-10:00, fredagen den 3 mars
Plats: Navigator, Norra Vallgatan 102, Malmö
Pris: Kostnadsfritt
Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller.