kunskapsledare De flesta företag har en önskan om att bli den man vänder sig till i branschen. Som journalister och media rådfrågar och som blir inbjudna att föreläsa om visionära ämnen. Men hur gör man för att bli en kunskapsledare eller så kallad thought leader? Räcker det med att vara välinformerad kunnig, trovärdig och engagerad? Och hur väljer man ut vilka medarbetare som ska vara talespersoner för verksamheten?
Vad krävs som kunskapsledare?
För att bli en kunskapsledare krävs en genomtänkt strategi. Vi på Navigator har tagit fram ett thought leader-program med tydliga steg för dig och ditt företag när ni vill få ökat inflytande och högre auktoritet. Vi ger dig konkreta tips på vad du ska tänka på när du väljer ut dina talespersoner och hur du ska utnyttja de nya digitala kanalerna på ett effektivt sätt för att synas. Dessutom får du gott om exempel på företag och människor som lyckats bli thought leaders i sina branscher.
På frukosten får du tips på:
  • Hur du engagerar rätt människor
  • Använder dina kanaler som stöd
  • Sätter upp rätt mål och mäter insatserna
Tid: 08:00-10:00 fredagen den 27 november, frukosten serveras kl. 08:00, seminariet börjar 08:30 Plats: Navigator, Norra Vallgatan 102, Malmö
Anmälan: info@navigator.se
Pris: Kostnadsfritt Alla som deltar får vårt whitepaper ”Din sociala media-navigator” med samlad fakta om fördelarna för företaget med alla de viktigaste sociala medierna. Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller. Så anmäl dig redan idag!