dindigitalastrategi Om du inte redan har din digitala strategi för företagets sälj- och marknadsaktiviteter klar är det hög tid att göra slag i saken. Och om du redan har en är det kanske dags för en uppgradering. Men vad bör den egentligen innehålla? Hur ser processen ut? Vilka bör vara involverade? Och hur får man ledningen engagerad i utvecklingen?
Vad bör ingå i din digitala strategi?
Att skapa en tydlig och framtidsinriktad strategi är inte alldeles enkelt. Det är många affärskritiska frågor som bör beröras och beslutas. För att ge dig stöd på vägen går vi igenom de grundläggande principerna kring alla delar som bör vara med i en digital strategi med fokus på sälj, kommunikation och marknad:
  • Mål och mätmetoder
  • Målgrupper och intressenter
  • SEO och SEM
  • CRM
  • Content Marketing
  • Content-produktion
  • Webb
  • Bloggar
  • Landningssidor
  • E-handel
  • Marketing Automation
  • Lead Management
  • Sociala medier
  • Remarketing/retargeting
  • Appar
  • Wearables
  • Med mera
Konkret genomgång
Du får en konkret genomgång av hur strategin bör vara uppbyggd för att få sälj och marknad att stödja varandra, stärka kännedomen och bygga varumärket samt genera leads och öka försäljningen. Tid: 08:00-10:00 fredagen den 22 maj, frukosten serveras kl. 08:00, seminariet börjar 08:30. Plats: Navigator, Norra Vallgatan 102, Malmö
Anmälan: info@navigator.se
Pris: Kostnadsfritt Alla som deltar får vår infographic att sätta på väggen ”Den perfekta lathunden för din digitala strategi”. OBS! Inspirationsfrukostarna är kostnadsfria och i första hand avsedda för Navigators kunder, samarbetspartners och andra närstående. I mån av plats kan det finnas utrymme för andra att delta. Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller. Så anmäl dig redan idag!