I samband med Internet i Fokus den 28 mars har du möjlighet att lyssna till den spännande resa som Ecophon genomfört de senaste åren. En resa som gjort Ecophon till en världsledande thought leader inom ljud och akustik. Jonas Pernet beskriver förändringen vid en av Navigators två breakout sessions.
Global kunskapsledare
1986 knoppades Ecophon av från Gullfiber för att stå på egna ben. Idag är Ecophon ett av de starkast lysande varumärken i franska koncernen Saint-Gobains globala portfölj. Från sin bas i Hyllinge utanför Helsingborg utvecklar företaget marknadsledande akustiklösningar för kontor, skolor och sjukhus över hela världen.
Om Jonas Pernet
Jonas Pernet, Brand Manager på Ecophon, tar oss med på en spännande framgångsresa med svensk innovation och hållbarhet i fokus. En resa fylld av kunskapsdrivande aktiviteter i digitala kanaler, nyskapande forum för digital dialog, intressanta samarbeten och effektiva verktyg.
Om Ecophon
Saint-Gobain Ecophon utvecklar, tillverkar och marknadsför akustiksystem som bidrar till en bra arbetsmiljö och till människors välbefinnande och prestationsförmåga. Vårt löfte »A sound effect on people« genomsyrar allt vi gör. Ecophon har verksamhet i 14 länder och representanter i ytterligare 30 länder världen över. Vi har cirka 750 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Hyllinge utanför Helsingborg. Ecophon ingår i Saint-Gobain koncernen.
Om Internet i Fokus
Konferensen ger dig det senaste inom trender, tjänster och visioner kring design, sociala nätverk och affärer på webben. Här kan du läsa mer om årets konferens och anmäla dig. Det finns fortfarande några platser kvar. Som kund eller närstående till Navigator har du möjlighet att anmäla dig till nätverkspris. Hör av dig om du vill veta hur.
niclas_sv-14Kontakta oss gärna
Om du vill veta mer om vår roll som huvudpartner är du varmt välkommen att höra av dig.
Niclas Bergenblad
Creative Director
Digital and innovation strategy
Tel +46 40 631 62 13
niclas.bergenblad@navigator.se