Säljdrivande kommunikation

 
Säljdrivande kommunikation
Kommunikation som syftar till att direkt öka försäljningen bör vara rak, tydlig och uppmana till handling. Detta kan ske i köpnära kanaler, exempelvis i butik, ute på stan, i dagspress eller på nätet. Ett intressant erbjudande i en för varumärket lämplig inramning kan få mottagaren att ta steget och genomföra ett köp. Det är detta vi menar med säljdrivande kommunikation.

Säljdrivande kommunikation och aktiviteter

Navigator har utvecklat en lång rad säljdrivande kommunikationsaktiviteter, både online och offline. Genom analys av målgruppens drivkrafter, konkurrenters positioner och erbjudandets värde, finner vi den kortaste vägen till mottagarens handlingsbeslut.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

niclas_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din säljdrivande kommunikation är du varmt välkommen att höra av dig.

Niclas Bergenblad
Creative Director
Digital and innovation strategy
Tel +46 40 631 62 13
niclas.bergenblad@navigator.se
FacebookLinkedInTwitterGoogle Bookmarks