MFF nominerade för sitt varumärkesarbete

varumarkesarbete

Signumpriset delas varje år ut till det nordiska företag som bäst utmärkt sig i sitt långsiktiga arbete med att vårda och förvalta sitt varumärke. Priset är instiftat för att öka företagens konkurrenskraft och medvetenhet om vikten av ett aktivt varumärkesarbete.

Aktivt varumärkesarbete

I år är Malmö FF nominerade till Signumpriset, tillsammans med varumärken som Melodifestivalen, Svenskt Tenn och Middagsfrid. Navigator är kommunikationsbyrå åt Malmö FF och har arbetat fram såväl strategier som taktiska kampanjer under 2015, i ett samarbete som löper vidare under 2016.

Vi håller tummarna

Vi på Navigator gläds åt denna fina nominering, där Malmö FF:s varumärkesarbete placeras på samma nivå som flera erkänt framgångsrika varumärken. Vi håller alla tummar inför den stora Varumärkesdagen 21 januari då vinnaren av Signumpriset 2016 presenteras.

Share