Värdegrund

 
Värdegrund
De grundläggande värden som ett varumärke förmedlar är en mycket central del av hela varumärket. Dessa värden är själva kärnan, och bör därför identifieras och användas på rätt sätt. De finns ofta naturligt i organisationen, men behöver synliggöras för att kunna användas i varumärkeskommunikationen. Det är detta som är grunden i en värdegrund.

En värdegrund ger kraft

För oss på Navigator är ett varumärkes kärna själva grunden för hela varumärkesbyggandet. All kommunikation, såväl personlig som mekanisk, måste utgå från denna kärna. Vi har lång erfarenhet av att arbeta nära tillsammans med våra uppdragsgivare för att identifiera dessa värden, och konkretisera dem så att alla i organisationen kan förhålla sig till dem i sitt dagliga arbete.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

leif_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din värdegrund är du välkommen att höra av dig.

Leif Lindau
Account Director
Strategic communication
Tel +46 40 631 62 22
leif.lindau@navigator.se
Share