Sociala media-strategi

 
Sociala media-strategi
Sociala medier som Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube och Google+ har på bara några år blivit en naturlig del av många företags vardag. Att råda över sina egna kanaler och nå ut med ofiltrerad information när man själv önskar innebär många fördelar. Men för att lyckas krävs en genomarbetad sociala media-strategi så att du lägger rätt resurser på rätt kanaler och håller en hög kvalitet på innehållet.

Sociala media-strategi

Vi på Navigator har hjälpt många av våra uppdragsgivare med deras sociala media-strategier och därefter kompletterat dessa med en innehållsstrategi (läs mer under content marketing). Vi har en god förståelse för samtliga viktiga kanaler på marknaden och arbetar aktivt för att våra kunder ska bli nådda, sedda, valda och spridda inom sina segment.

Sociala medier inom B2B – varför och hur? >>

Vill du veta mer om hur du skapar en bra sociala media-strategi rekommenderar vi att du läser vårt blogginlägg “Sociala medier inom B2B – varför och hur?”.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

niclas_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din sociala media-strategi är du varmt välkommen att höra av dig.

Niclas Bergenblad
Creative Director
Digital and innovation strategy
Tel +46 40 631 62 13
niclas.bergenblad@navigator.se
Share