Print

 
Print
Den klassiska printannonsen är fortfarande kärnan i de flesta kampanjer. Välgjorda annonser placerade i rätt tidningar kan vara en bärande del för framgångsrik kommunikation. Print är fortfarande en mycket viktig beståndsdel i såväl den varumärkesbyggande som säljdrivande kommunikationen.

Print är en del av grunden

Vi på Navigator startar ofta vårt kreativa arbete i printannonsen. I en enda bild och i en kort kärnfull text sammanfattas kommunikationsidén till ett effektivt och säljande budskap. Därefter är det lättare att visualisera budskapen i alla andra kanaler.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

niclas_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din print är du varmt välkommen att höra av dig.

Niclas Bergenblad
Creative Director
Digital and innovation strategy
Tel +46 40 631 62 13
niclas.bergenblad@navigator.se
Share