Mediebevakning

 

Mediebevakning

Det är viktigt att följa upp resultatet efter en avslutad PR-insats. Mediebevakning är också ett bra verktyg för att identifiera både hot och möjligheter för våra uppdragsgivare. Det är även möjligt att bedriva omvärldsbevakning, till exempel för att undersöka hur en fråga framställs i medierna.

Mediebevakning för uppföljning

Vi täcker in såväl digital- och tryckt press som sociala medier. Navigator arbetar med leverantörerna Opoint, Meltwater och Lissly. Vårt PR-team anpassar upplägget för mediebevakning utifrån uppdragsgivarens behov.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

lovisa_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din mediebevakning är du varmt välkommen att höra av dig.

Lovisa Hermansson
PR Consultant
Media relations
Tel +46 40 631 62 30
lovisa.hermansson@navigator.se

Share