Logotype

 
Logotype
Varje varumärke måste samlas ihop i en symbol, som vi kallar en logotype. Denna är ofta den starkaste gemensamma nämnaren i all varumärkeskommunikation, och måste därför vara väl genomtänkt så att den förmedlar varumärkets kärna på ett kraftfullt sätt.

Logotype som når hjärnan och magen

Navigator har utvecklat ett stort antal logotyper för både breda och mer nischade varumärken. Logotypen ska vara formstark och förmedla varumärkets värden på ett unikt sätt, samt visa vägen för resten av den grafiska profilen.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

leif_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din logotype är du välkommen att höra av dig.

Leif Lindau
Account Director
Strategic communication
Tel +46 40 631 62 22
leif.lindau@navigator.se
Share