Kriskommunikation

 
Kriskommunikation
Alla företag riskerar att hamna i blåsväder – oavsett hur bra man sköter sig. Genom förberedelser och öppenhet kan man minimera skadorna av negativ rapportering. Ofta är företagets agerande under kris mer avgörande för den bestående bilden än den ursprungliga krisen. Därför är det viktigt med en genomtänkt strategi för sin kriskommunikation.

Lång erfarenhet av kriskommunikation

Vi på Navigator hjälper företag både med att förebygga kriser och stå väl förberedd när de väl inträffar. Med rätt strategiska rådgivning, praktisk krishantering under nationella drev och bra material i form av manualer och riktlinjer ser vi till att våra uppdragsgivare är rustade för utmaningen.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

lovisa_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med din kriskommunikation är du varmt välkommen att höra av dig.

Lovisa Hermansson
PR Consultant
Media relations
Tel +46 40 631 62 30
lovisa.hermansson@navigator.se

Share