Attitydundersökning

 
Attitydundersökning

Har man inget att berätta om kan man på olika sätt skapa möjligheter att föra fram sitt budskap. En attitydundersökning är ett effektivt sätt att ta fram det nyhetsmaterial som ger det utrymme man behöver för att få föra fram sin åsikt eller kunskap.

Kreera nyheter med attitydundersökning

Navigator samarbetar med olika undersökningsinstitut med hög trovärdighet för att ta fram svarsdata. När attitydundersökningen är genomförd tar Navigators PR-team fram lämpliga nyhetsvinklar som har goda möjligheter att få genomslag i rätt kanaler.

Vill du veta mer?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så tar du del av de senaste trenderna inom ämnen som marknadsföring, kommunikation, sociala medier, PR och content marketing. Givetvis speglar vi även vad som händer hos oss på Navigator och hur vi hjälper våra kunder att bygga varumärken och skapa försäljning på den globala arenan. Ungefär en gång i månaden landar vi i din inkorg. Anmäl dig till nyhetsbrevet här >>

Ännu mer?

Om du vill införskaffa ännu mer ny kunskap ska du besöka samlingssidan för våra e-böcker inom olika ämnen. Här hittar du böcker, guider och infographics, fyllda med fakta och tips som vässar din kompetens i vardagen. Vad skulle du vilja lära dig mer om? Kolla in vad du kan ladda ned här >>

lovisa_sv-14Kontakta oss gärna

Vill du veta mer om hur vi på Navigator skulle kunna hjälpa dig med en attitydundersökning är du varmt välkommen att höra av dig.

Lovisa Hermansson
PR Consultant
Media relations
Tel +46 40 631 62 30
lovisa.hermansson@navigator.se

Share